1

Temat: oferta z podwykonawcą

Chcę po raz pierwszy złożyć ofertę z podwykonawcą i mam kilka pytań ( czytajcie jestem zielony w temacie):

Jakich dokmentów może wymagać Zamawiący od podwykonawcy? (np: KRS, ZUS, KRK,US lub inne ?) Dodam, że nie ma o tym nic wspomniane w SIWZ. W formularzu ofertowym mam tylko wyszczególnić zakres robót jakie powierzę podwykonawcy ?

Czy będę musiał przedstawić umowę regulującą współpracę z podwykonawcą.

Czy jeśli składam ofertę z podwykonawcą to muszę ustanowić  wspólnego pełnomocnika ?
Czy wystarczy moje pełnomocnictwo ?  Czy ktoś z podwykonawcy ma obowiązek podpisać ofertę ?

2

Odp: oferta z podwykonawcą

gladiq napisał/a:

Jakich dokmentów może wymagać Zamawiący od podwykonawcy? (np: KRS, ZUS, KRK,US lub inne ?) NIE MOŻE CHYBA, ŻE KORZYSTASZ Z ZASOBÓW TEGO PODWYKONAWCY, ABY WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU9 ALE W TYM PRZYPADKU TAKIE ŻĄDANIE MUSIAŁOBY BYĆ SIWZ- A NIE MA WIEC LUZIK
W formularzu ofertowym mam tylko wyszczególnić zakres robót jakie powierzę podwykonawcy ? I DOBRZE

Czy będę musiał przedstawić umowę regulującą współpracę z podwykonawcą. OCZYWIŚCIE,ŻE NIE

Czy jeśli składam ofertę z podwykonawcą to muszę ustanowić  wspólnego pełnomocnika ?
Czy wystarczy moje pełnomocnictwo ?  Czy ktoś z podwykonawcy ma obowiązek podpisać ofertę ?
A TERAZ TO NIE ROZUMIE
KORZYSTASZ Z PODWYKONAWCY CZY TWORZYSZ KONSORCJUM?

3

Odp: oferta z podwykonawcą

Jeżeli spełniasz wszystkie warunki udziału w postępowaniu, nie podpierając się podmiotem trzecim który będzie brał udział w realizacji zamówienia to dok. od podwykonawcy niech Cię nie interesują, czy będziesz musiał przedstawić umowę, nie wiem czy będzie sonie tego życzył zamawiający - Ja żądam, podwykonawca nie musi nic podpisywać.

4

Odp: oferta z podwykonawcą

Ad. 1 Teraz to już pozamiatane.
Ad. 2 - art. 647 Kc.
Ad. 3 - W przypadku gdy składasz ofertę samodzielnie i wskazujesz wyłącznie zakres prac, które powierzysz podwykonawcy - NIE MA żadnego pełnomocnictwa.

5