1

Temat: Rejestr faktur

W ubiegłym roku podpisałam umowy wiec faktury z tych umów będę opisywała stara ustawą (art 4 ust.8) a pozostałe faktury nową ustawą (art 2 ust. 1 pkt 1). Moje pytanie brzmi czy będę musiała prowadzić 2 Rejestry dla starej i nowej ustawy osobno?

2

Odp: Rejestr faktur

Zamówienia udzielone w starej ustawie powinny być opisywane artykułem ze starej ustawy. Nowa ustawa nie ma nic do tego - nie udzieliłaś zamówienia z nowej ustawy. Chyba, że źle zrozumiałem pytanie.

3

Odp: Rejestr faktur

Źle mnie zrozumiałeś, chodzi mi o to że prowadzę sobie rejestr faktur zamówień nie objętych ustawą. W tym roku będę miała takich faktur kilka z art.4 ust 8 starej ustawy oraz cała resztę z art. 2 ust. 1 pkt 1 nowej ustawy. Chciałabym się dowiedzieć czy mogę wszystkie te faktury wrzucić w jeden rejestr czy muszę prowadzić osobne dla starej ustawy i dla nowej.

4

Odp: Rejestr faktur

Wg mnie wszystko powinno być wrzucone w jeden rejestr.

5

Odp: Rejestr faktur

Dokładnie. Procedura wyboru wykonawcy to sprawa wtórna dla ponoszenia wydatków.

6

Odp: Rejestr faktur

Dzięki bardzo smile

7

Odp: Rejestr faktur

jak zawarłaś umowę w 2020 to powinnaś wartość tej umowy ująć w sprawozdaniu za 2020, a w rejestrze sobie zaznaczyć przy fakturze, że dotyczy umowy z 2020.

pytanie z innej beczki. z jakich przepisów wynika, że na fakturze należy zamieszczać opis pod kątem stosowania ustawy Pzp? z regulacji wewnętrznych danego urzędu, czy jest jakiś wyższy przepis?