Serwis NowePrzetargi.pl używa plików cookies (ciasteczek). Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu, np. zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach lub zbieranie
informacji dotyczących statystyki odwiedzin serwisu. Korzystanie z serwisu NowePrzetargi.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie plików cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przeczytaj naszą politykę prywatnosci. W każdej chwili można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.  zamknij
Przelicznik EURO
w Zamówieniach:
4,3117
Obowiązek stosowania ustawy Pzp od:
kwoty 30.000 EURO, czyli 129.351 zł
Poradnik Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia - wersja sieciowa

Jakie funkcje realizuje moduł ZAMÓWIENIA w systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia?

System Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia ma budowę modułową. Poniżej pokażemy jakie funkcje realizowane są przez moduł ZAMÓWIENIA w systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia. System daje możliwość wprowadzania zarówno zamówień jedno- jak i wielorodzajowych.




Moduł ZAMÓWIENIA wywoływany jest z poziomu menu głównego systemu.


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

U dołu ekranu po lewej stronie znajdują się dodatkowe informacje:
  • Okres budżetowy – wskazuje na jakim okresie budżetowym pracujemy aktualnie
  • Kontrolka Serwera – zielona – serwer włączony, czerwona – serwer wyłączony, co oznacza brak dostępu do bazy danych.
  • Termin upływu ważności licencji – w okresie dwóch ostatnich tygodni ważności licencji termin ten podświetla się na czerwono.
  • Limit ilości użytkowników systemu przewidzianych licencją – wskazuje maksymalną ilość użytkowników jaką można dodać w module Administracja/Użytkownicy.


    Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

    Realizowane funkcje:
    • Dodawanie zamówienia – funkcja pozwala na wprowadzenie zamówienia, z uwzględnieniem daty, numeru, numeru w rejestrze dokumentów, przedmiotu zamówienia, szacowanej wartości oraz rodzaju. Istnieje też możliwość dodania uwag, które nie są wyświetlane w raportach a widoczne są jedynie w trybie podglądu lub edycji.
    • Dodawanie podobnego zamówienia – funkcja pozwala na dodanie zamówienia podobnego do tego, na którym ustawiony jest kursor.
    • Dodawanie wydatku do zamówienia – funkcja pozwala na dodanie do zamówienia, na którym ustawiony jest kursor wydatku (faktura, rachunek, inne).
    • Edycja zamówienia – pozwala edytować istniejące zamówienie.
    • Podgląd zamówienia – pozwala na podgląd zamówienia.
    • Usuwanie zamówienia – pozwala na usunięcie zamówienia. W przypadku kiedy do zamówienia podpięte są wydatki system zablokuje usunięcie rekordu.
    • Odświeżanie danych zawartych w kartotece.
    • Zmiana statusu – funkcja umożliwia na zmianę statusu zamówienia na zakończony lub anulowany. Wartości zamówień anulowanych nie są brane pod uwagę w podsumowaniach tabel oraz przy zestawieniach.
    Dodatkowe funkcje – filtrowanie według:
    • Statusu
    • Rodzaju
    • Miesiąca roku budżetowego
    Uwaga: system daje możliwość wprowadzania zamówień jedno- i wielorodzajowych.

    Zobacz inne porady w kategorii: Pobierz pliki:

  • Strona nr: [ 1 ]
    Nowe przetargi
    Najbliższe szkolenia
    Nowe przetargi
    Nowe przetargi
    Bezpłatny newsletter
    Nowe przetargi
    Sonda
    Nowe przetargi
    Ostatnio dodane pliki
    tel./fax 0 801 889 888, e-mail: redakcja@noweprzetargi.pl
    Noweprzetargi 2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone

    Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007
    Wpis do ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie