Serwis NowePrzetargi.pl używa plików cookies (ciasteczek). Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu, np. zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach lub zbieranie
informacji dotyczących statystyki odwiedzin serwisu. Korzystanie z serwisu NowePrzetargi.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie plików cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przeczytaj naszą politykę prywatnosci. W każdej chwili można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.  zamknij
Przelicznik EURO
w Zamówieniach:
4,1749 zł
Obowiązek stosowania ustawy Pzp od:
kwoty 30.000 EURO, czyli 125.247 zł
Poradnik Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia - wersja sieciowa

W jaki sposób dodać prosty wydatek w wersji sieciowej systemu Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia?

Poniżej pokażemy w jaki sposób można dodać prosty wydatek w systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia. Pod pojęciem „prosty wydatek” rozumiemy dokument niepowiązany z wcześniejszym zamówieniem lub umową.




W systemie istnieją trzy kartoteki odnoszące się do wydatków:
  • Wydatki wszystkie – kartoteka ta grupuje wszystkie wydatki, zatem wydatki w ramach umów, wydatki w ramach zamówień oraz proste wydatki realizowane bez dokumentu nadrzędnego;
  • Wydatki w ramach umów i zamówień;
  • Wydatki pozostałe.

Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

Prosty wydatek, niepowiązany z wcześniejszą umową lub zamówieniem możemy wprowadzić dwojako:

Sposób I – za pośrednictwem kartoteki WYDATKI WSZYSTKIE:


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

Za pomocą ikonki „Dodaj wydatek” otwieramy formatkę dodawania nowego wydatku. Ważne żeby w trzecim polu od góry po lewej stronie pozostawić typ BEZ UMOWY / ZAMÓWIENIA.

Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

System pozwala na dodawanie wydatków wielorodzajowych. W naszym przypadku wprowadzamy fakturę VAT dotyczącą zarówno zakupu materiałów biurowych jak i materiałów eksploatacyjnych do drukarek - w tym przykładzie należą one do odrębnych rodzajów. Po dodaniu rodzaju pierwszego, ponownie musimy wybrać rodzaj na wciąż otwartej formatce i wypełnić kolejne pola. System każdorazowo podpowie nam podświetleniem zielonej ikonki „+” aby dodać pozycję do listy.

Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

Przyciskiem „Zapisz” zapisujemy wprowadzone dane. Dodany wydatek pokazuje się na liście wydatków.

Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



Sposób II – za pośrednictwem kartoteki WYDATKI POZOSTAŁE:


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie

Za pomocą ikonki „Dodaj wydatek” otwieramy formatkę dodawania nowego wydatku. Wypełniamy wszystkie pola i zapisujemy dane przyciskiem „Zapisz”.

Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



Zobacz inne porady w kategorii: Pobierz pliki:

więcej w tej kategorii
Strona nr: [ 1 ]
Nowe przetargi
Najbliższe szkolenia
Nowe przetargi
Bezpłatny newsletter
Nowe przetargi
Sonda
Nowe przetargi
Ostatnio dodane pliki
tel./fax 0 801 889 888, e-mail: redakcja@noweprzetargi.pl
Noweprzetargi 2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone

Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007
Wpis do ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie