Serwis NowePrzetargi.pl używa plików cookies (ciasteczek). Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu, np. zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach lub zbieranie
informacji dotyczących statystyki odwiedzin serwisu. Korzystanie z serwisu NowePrzetargi.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie plików cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przeczytaj naszą politykę prywatnosci. W każdej chwili można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.  zamknij
Przelicznik EURO
w Zamówieniach:
4,3117
Obowiązek stosowania ustawy Pzp od:
kwoty 30.000 EURO, czyli 129.351 zł

Trenerzy i konsultanci portalu NowePrzetargi.pl

Zespół konsultantów i współpracowników portalu – wybrane sylwetki:

Iwona Bendorf-Bundorf – radca prawny, prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie, w latach 1995-2004 arbiter z listy arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, od 1999 roku członek Głównej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy MF, stały współpracownik Najwyższej Izby Kontroli, oraz współpracownik Okręgowych Izb Radców Prawnych. Członek Rady Zamówień Publicznych. Współpracownik portalu NowePrzetargi.pl. Specjalista i trener w zakresie zamówień publicznych. Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1995 roku - doskonale zorientowana w specyfice funkcjonowania podmiotów podlegających obowiązkowi stosowania przepisów zamówień publicznych. Wiedza praktyczna oraz spojrzenie na zamówienia publiczne z perspektywy organu kontrolującego. Jest zbiorem doświadczeń, z których warto skorzystać.



Jacek Jerka - prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji, obecnie zatrudniony w administracji centralnej, kierował Zespołem Nadzoru i Koordynacji Udzielania Zamówień w Narodowym Banku Polskim. Członek Rady Zamówień Publicznych. Członek Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych od 2004 roku, Przewodniczący Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych od 2008, były naczelnik wydziału zamówień publicznych i inwestycji w Generalnym Inspektoracie Celnym w latach 1998-2001, specjalista Departamentu Prawnego w Urzędzie Zamówień Publicznych w latach 1997-1998, były Zastępca Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministrze Finansów, uczestnik prac Komisji Sejmowych przygotowujących projekt Prawa zamówień publicznych w 2004 r., oraz uczestnik Komisji Sejmowych nad projektem ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych od 2006 roku. Znany i ceniony trener, doświadczony konsultant.



Piotr Sperczyński - poznawanie „tajników” procedur udzielania zamówień publicznych rozpoczął w 1995 roku. W latach 1996-2006 wpisany na listę arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Jest współzałożycielem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. W latach 2000-2002 pełnił funkcję Prezesa stowarzyszenia. Liczne szkolenia w kilkunastu ośrodkach szkoleniowych na terenie kraju (łącznie ponad 20 000 przeszkolonych osób), publikacje, artykuły w prasie potwierdzają, iż zdobyte doświadczenie znajduje zainteresowanych odbiorców.



Ewa Żak - absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS Lublin, konsultant, szkoleniowiec i doradca zamówień publicznych. Praktyk tzw. trudnych zagadnień. Doświadczenie zdobywane od 1995 roku poprzez współpracę z wieloma podmiotami. Bogate doświadczenie praktyczne uzyskane pracą zawodową w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. Doskonale zorientowana w specyfice funkcjonowania zamawiających jak i wykonawców. Praktyka zawodowa poparta zastępstwem pełnomocnictwa procesowego reprezentowania stron na posiedzeniach Zespołów Arbitrów UZP a obecnie Krajowej Izby Odwoławczej. Wykonawca wielu audytów wewnętrznych w zakresie oceny poprawności realizowania procedur o zamówienie publiczne (jednostki samorządu terytorialnego, publiczne zakłady).



Łukasz Bochenek - adwokat, poprzednio kilkuletni pracownik jednej z agend rządowych w której zajmował się obsługą zamówień publicznych, uczestniczył w ponad stu postępowaniach o udzielenie zamówienia, obecnie zajmuje się obsługą prawną podmiotów gospodarczych głównie z zakresu zamówień publicznych, występuje jako pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Zespołami Arbitrów oraz Sądami Okręgowymi. Trener zamówień publicznych. Ceniony za wiedzę teoretyczną popartą praktyką.



Piotr Mach - konsultant, szkoleniowiec i doradca zamówień publicznych. Od 1995 roku zajmuje się zamówieniami publicznymi. Od 2000 roku – naczelnik wydziału Zamówień Publicznych w Jednostce Sektora Finansów Publicznych nadzorujący przebieg postępowań i prawidłowość wydatkowania środków publicznych. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w jednostkach samorządowych Uniwersytetu Śląskiego i Uniwersytetu w Minnesocie, praktyk. Przygotował, prowadził, a także weryfikował setki postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Posiada doskonały kontakt z grupą. W rankingach popularności osób prowadzących szkolenia zajmuje niezmiennie czołowe pozycje.



Michał Kunikowski – trener i doradca w zakresie zamówień publicznych od kilkunastu lat. Jeden z 28 Atestatorów procedur udzielania zamówień przez zamawiających sektorowych, akredytowany przez Urząd Zamówień Publicznych do przeprowadzania okresowego badania procedur związanych z udzielaniem zamówień w celu wydania świadectwa atestacji (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr AT/5521/05 z dnia 13 grudnia 2005 r.). Magister prawa, ukończył także kierunkowe studia podyplomowe na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Członek korpusu Służby Cywilnej zwolniony z obowiązku odbycia służby przygotowawczej dzięki wysokim kwalifikacjom zawodowym. Szkoli, doradza, sporządza opinie i ekspertyzy prawne oraz reprezentuje strony w postępowaniach przed sądami i Krajową Izbą Odwoławczą. Posiada szeroką wiedzę i bogate doświadczenie praktyczne w prowadzeniu postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych.



Danuta Gadomska-Jodko - prawnik – absolwent studiów prawniczych na uniwersytetach w Polsce i Hiszpanii, ukończyła Collegium Civitas ze specjalnością Dyplomacja na Wydziale Międzynarodowych Stosunków Zagranicznych. Od 2009 roku certyfikat w zakresie profesjonalnego zarządzania projektami IPMA poziom D "Certified Project Management Associate". Autor wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych oraz arbitrażu gospodarczego. Koordynuje szereg prac doradczych w zakresie zamówień publicznych. Ściśle współpracuje z osobami posiadającymi najwyższe kwalifikacje – konsultantami, szkoleniowcami oraz arbitrami Urzędu Zamówień Publicznych.



Lech Wendołowski - prezes zarządu spółki Soldea, współtwórca jednej z największych platform organizacji aukcji elektronicznych dla działów zamówień publicznych, doświadczony trener, ekspert w tematyce informatyki i zamówień publicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie budowania rozwiązań informatycznych dla sektora budżetowego. Współpracownik portalu NowePrzetargi.pl



Józef Górny – zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1995 roku. Współpracownik i jeden z kluczowych konsultantów portalu NowePrzetargi.pl. Liczne szkolenia realizowane głównie w centralnej, południowej i wschodniej części kraju, publikacje, artykuły w prasie. Wiedza praktyczna, doradztwo, częste przygotowywanie postępowań, specyfikacji czy rozwiązań organizacyjnych na terenie całego kraju sprawiły, że w chwili obecnej jest cennym zbiorem doświadczeń.



Andrzej Tomana - inżynier budownictwa, były pracownik naukowy Politechniki Krakowskiej, obecnie prezes zarządu firmy informatycznej Datacomp Spółka z o.o. Autor publikacji naukowych i popularnych, referatów i prezentacji, organizator szkoleń, konferencji, m.in. z budownictwa, informatyki i zamówień publicznych. Współautor projektu ProPublico, którego efektem jest system wspomagający zamówienia publiczne w Polsce. W grupie współpracowników portalu NowePrzetargi.pl zajmuje się problematyką informatyzacji zamówień, rozwojem narzędzi informatycznych wspomagających postępowanie, kosztorys inwestorski itp. oraz analizą organizacji pracy zamawiających.

Jarosław Raf - biegły sądowy w zakresie zamówień publicznych, rzeczoznawca i konsultant zamówień publicznych, praktyk o bogatym doświadczeniu wynikającym z pracy w Oddziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi, autor publikacji w miesięczniku ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - DORADCA, w tygodniku RYNEK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, w kwartalniku PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.





Krzysztof Sawicki - znany i ceniony adwokat doskonale zorientowany w specyfice funkcjonowania podmiotów podlegających systemowi zamówień publicznych w kraju. Specjalizuje się w praktycznym stosowaniu środków ochrony prawnej przysługujących zamawiającemu jak i wykonawcy. Doradza w zakresie konstrukcji i realizacji umów zawieranych w wyniku udzielania zamówień publicznych. Zajmuje się sprawami karnymi wynikłymi z naruszenia przepisów Prawa zamówień publicznych. Autor licznych publikacji i artykułów. Wieloletni trener zamówień publicznych. Ceniony za ogromną wiedzę teoretyczną popartą długoletnią praktyką. Posiada doskonały kontakt z grupą.



W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu (17) 85 33 777.
Strona nr:
Nowe przetargi
Najbliższe szkolenia
Nowe przetargi
Nowe przetargi
Bezpłatny newsletter
Nowe przetargi
Sonda
Nowe przetargi
Ostatnio dodane pliki
tel./fax 0 801 889 888, e-mail: redakcja@noweprzetargi.pl
Noweprzetargi 2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone

Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007
Wpis do ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie