Serwis NowePrzetargi.pl używa plików cookies (ciasteczek). Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu, np. zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach lub zbieranie
informacji dotyczących statystyki odwiedzin serwisu. Korzystanie z serwisu NowePrzetargi.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie plików cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przeczytaj naszą politykę prywatnosci. W każdej chwili można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.  zamknij
Przelicznik EURO
w Zamówieniach:
4,1749 zł
Obowiązek stosowania ustawy Pzp od:
kwoty 30.000 EURO, czyli 125.247 zł

Rodzajowa Ewidencja Wydatków do 14 000 euro / Rodzajowa Ewidencja Wydatków do 14 000 euro plus Zamówienia



Jak wprowadzić do systemu dokument potwierdzający dokonanie wydatku, np. fakturę VAT – instrukcja krok po kroku?



1. Otwieramy zakładkę WYDATKI - trzecia ikona od lewej w pasku ikon u góry programu


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



2. Ukazuje się kartoteka wydatków z już wprowadzonymi do systemu pozycjami wydatków.


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



3. Aby wprowadzić nowy wydatek używamy przycisku DODAJ WYDATEK BEZ ZAM/ZAP w lewym menu systemu. Otwiera się formatka nowego WYDATKU. Jako, że naszej faktury nie poprzedzała żadna umowa, zatem pozostałe pozycje górnej części formatki, gdzie wyświetlają się dane zamówienia lub zapotrzebowania wewnętrznego są wyszarzone.


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie




Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



4. Zakładamy, że wprowadzamy fakturę zakupową papieru kserograficznego. W polu rodzaj wybieramy ze słownika rodzajowego MATERIAŁY BIUROWE. W dolnej części formatki wprowadzamy kolejne dane: numer dokumentu – w naszym przypadku numer faktury VAT, datę wystawienia, która może być różna od dzisiejszej. Następnie typ dokumentu (Faktura VAT, Rachunek, Inne). Wypełniając kolejne pola wpisujemy nazwę wydatku, np. Zakup zszywaczy, wpisujemy również kontrahenta wybierając go z listy. W każdej chwili możemy dodać kontrahenta jeśli nie ma go na naszej liście dostawców. W tym celu używamy przycisku „+” obok pola Kontrahent.


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



5. Wybieramy szczegółowy kod CPV z rozwijanej listy kodów podporządkowanych rodzajowi MATERIAŁY BIUROWE. W każdej chwili możemy uzupełnić listę kodów o brakujący kod używając zielonego przycisku „+” obok pola CPV. Wypełniamy pozostałe pola – wartość netto oraz pole uwag. Kurs euro podpowiadany jest automatycznie. W przypadku tzw. Łamania się okresów walutowych kiedy po zmianie kursu wprowadzamy z opóźnieniem dokument wydatku, możemy z rozwijanej listy wybrać również poprzedni kurs. Zakończenie wprowadzania naszej faktury następuje poprzez naciśnięcie przycisku OK.


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie



6. Nasza faktura widnienie w Kartotece Wydatków.


Kliknij na obrazek aby zobaczyć powiększenie




Strona nr:
Nowe przetargi
Najbliższe szkolenia
Nowe przetargi
Nowe przetargi
Bezpłatny newsletter
Nowe przetargi
Sonda
Nowe przetargi
Ostatnio dodane pliki
tel./fax 0 801 889 888, e-mail: redakcja@noweprzetargi.pl
Noweprzetargi 2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone

Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007
Wpis do ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie