Serwis NowePrzetargi.pl używa plików cookies (ciasteczek). Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu, np. zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach lub zbieranie
informacji dotyczących statystyki odwiedzin serwisu. Korzystanie z serwisu NowePrzetargi.pl jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie plików cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przeczytaj naszą politykę prywatnosci. W każdej chwili można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.  zamknij
Przelicznik EURO
w Zamówieniach:
4,3117
Obowiązek stosowania ustawy Pzp od:
kwoty 30.000 EURO, czyli 129.351 zł
Aktualności - przegląd rynku zamówień publicznych

Gdańsk: Średniowieczny Kanał Raduni do remontu

Gdańsk: Średniowieczny Kanał Raduni do remontu
Ruszyła przebudowa 1,2 - kilometrowego odcinka Kanału Raduni w Pruszczu Gdańskim. Wykonawca inwestycji, firma Skanska na realizację projektu ma czas do końca października przyszłego roku. Wartość inwestycji opiewa na 14,9 mln zł netto. Początki powstania Kanału Raduni sięgają czasów średniowiecza, a jego ówczesne przeznaczenie miało przede wszystkim charakter obronny i gospodarczy. Dziś kanał stanowi zabytkowy obiekt hydrotechniczny wpisany do rejestru zabytków. Jego całkowita trasa liczy 13,5 km i nosi nazwę Kanał Nowa Radunia. Obecnie obiekt na całej długości od Pruszcza Gdańskiego do Biskupiej Górki w Gdańsku pełni funkcję zbiornika retencyjnego dla wód spływających z terenów jego zlewni.

Umowa na budowę obwodnicy Bełchatowa podpisana

Umowa na budowę obwodnicy Bełchatowa podpisana
19 miesięcy na realizację (bez okresów zimowych), 10 lat gwarancji i cena ok. 145,6 mln zł – oferta firmy Budimex okazała się najkorzystniejsza w przetargu na budowę obwodnicy Bełchatowa. Dziś podpisano umowę na jej realizację. Nowa trasa będzie miała niemal 11 kilometrów długości (od km 297+743 do km 308+442). Będzie to droga klasy GP (główna ruchu przyśpieszonego), o trzech pasach ruchu po 3,5 metra szerokości każdy. Dwa w jednym kierunku i jeden w przeciwnym, naprzemiennie (przekrój 2+1 pasowy). Ma to ułatwić przede wszystkim wyprzedzanie samochodów ciężarowych.

Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie kupują 10 autobusów elektrycznych marki Solaris

Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie kupują 10 autobusów elektrycznych marki Solaris
Dzisiaj w siedzibie Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, przedstawiciele Zarządu MZA oraz firmy Solaris Bus & Coach S.A. podpisali umowę na dostawę 10 autobusów Solaris Urbino 12 electric. Jest to pierwszy w Polsce tak duży kontrakt obejmujący zakup autobusów elektrycznych.

Pierwsze, niezwykle ekologiczne i ciche autobusy bateryjne zgodnie z umową zostaną przekazane do MZA w maju przyszłego roku a realizacja kontraktu zakończy się w czerwcu. Solarisy Urbino electric dla Warszawy, zostaną wyposażone w baterie o pojemności ponad 200 kWh i silniki trakcyjne o mocy 160 kW. Ładowanie baterii będzie odbywać się przy wykorzystaniu metody plug-in z ładowarki o mocy 120 kW. Dodatkowo ładowarka będzie posiadać także funkcję zmniejszenia jej mocy ładowania do 40 kW.

Astaldi realizuje proces projektowy budowy drogi ekspresowej S5

Astaldi realizuje proces projektowy budowy drogi ekspresowej S5
Astaldi S.p.A z siedzibą w Rzymie, reprezentowana przez jej oddział w Polsce wybuduje dolnośląski odcinek drogi ekspresowej S5 na odcinku od km 137+500 (przed węzłem Trzebnica) do Węzła Wrocław Północ. W ramach inwestycji powstaną dwa węzły drogowe – Trzebnica i Kryniczno oraz rozbudowany zostanie węzeł Wrocław Północ. Kontrakt obejmuje również zaprojektowanie i budowę wiaduktów, przejść dla zwierząt oraz Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP) Wisznia Mała Wschód, Wisznia Mała Zachód. Astaldi pod koniec września przejęła plac budowy, a obecnie trwa uzyskiwanie pozwoleń i uzgodnień z gestorami sieci dla przebudów sieci wodnokanalizacyjnych, gazowych i elektroenergetycznych oraz prowadzone są prace projektowe i roboty przygotowawcze.

DCT Gdańsk S.A. ma pozwolenie na budowę drugiego nadbrzeża

DCT Gdańsk S.A. ma pozwolenie na budowę drugiego nadbrzeża
DCT Gdańsk, największy pod względem przeładunków terminal kontenerowy na Morzu Bałtyckim, dostał zielone światło od władz województwa pomorskiego na budowę drugiego nabrzeża. W poniedziałek, 08 grudnia wojewoda pomorski wydał pozwolenie na budowę. Dokument musi się uprawomocnić, kiedy to nastąpi inwestor wyda wezwanie do rozpoczęcia realizacji zamówienia, a to w praktyce oznacza rozpoczęcie prac budowlanych.

DCT Gdańsk od momentu swojego powstania w 2007 r. rozwija się w tempie, jakiego nie przewidział żaden z inwestorów. Oferta terminalu odpowiada na zapotrzebowanie armatorów kontenerowych szukających bardziej ekonomicznych sposobów dotarcia do rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Gdańsk, przyjmując jedne z największych statków świata dostarczających towary importowane z Dalekiego Wschodu i zabierających polskie towary eksportowe do Chin, Korei czy Wietnamu, stał się istotnym portem na kontenerowej mapie świata. Po oddaniu drugiego nabrzeża, DCT Gdańsk podwoi swoje możliwości przeładunkowe osiągając tym samym zdolność na poziomie 3 mln TEU rocznie w I fazie inwestycji. To parametry, jakich do tej pory nie miał i nie ma żaden z polskich terminali.

Rusza budowa obwodnicy Marek

Rusza budowa obwodnicy Marek
Dzisiaj zostały podpisane umowy na zarządzanie, nadzór nad realizacją inwestycji oraz na projektowanie i budowę obwodnicy Marek. Nowa droga będzie gotowa za 32 miesiące. Obwodnica Marek, czyli odcinek S8 od węzła Marki do węzła Radzymin Południe będzie mieć długości ok. 15,4 km. Koszt jej budowy to ok. 737,5 mln zł. Inwestycja została podzielona na dwa odcinki. Umowę na zaprojektowanie i budowę zadania I o długości 8,1 km od węzła Marki do węzła Kobyłka podpisało konsorcjum z Salini Polska jako liderem, jej wartość to ok. 331,6 mln zł.

Zadanie II obejmuje zaprojektowanie i budowę odcinka o długości 7,2 km od węzła Kobyłka do w. Radzymin Południe. Zrealizuje je konsorcjum z firmą Astaldi S.p.A na czele za ok. 405,9 mln zł.

Wmurowano kamień węgielny na budowie Centrum Konserwacji Wraków Statków

Wmurowano kamień węgielny na budowie Centrum Konserwacji Wraków Statków
W poniedziałek, 24 listopada, na tczewskiej budowie Centrum Konserwacji Wraków Statków odbyła się uroczystość wmurowania aktu erekcyjnego. Wykonawcą inwestycji jest firma Skanska. Projekt ma powstać do grudnia przyszłego roku. Podczas uroczystości symbolicznego wmurowania kamienia węgielnego dokonali: prof. Małgorzata Omilanowska, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Mieczysław Struk, Marszałek Województwa Pomorskiego, Mirosław Pobłocki, Prezydent Miasta Tczewa, Michał Rzeszewicz, Konsul Honorowy Królestwa Norwegii, Radosław Kaflowski, dyrektor gdańskiego Oddziału Budownictwa Ogólnego, Skanska, dr inż. Jerzy Litwin, dyrektor Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku oraz Szymon Kulas, zastępca dyrektora NNM w Gdańsku, kierownik projektu Centrum Konserwacji Wraków Statków wraz z Magazynem Studyjnym w Tczewie.

Ogłoszono przetarg na obwodnicę Suwałk

Ogłoszono przetarg na obwodnicę Suwałk
GDDKiA ogłosiła przetarg na budowę obwodnicy Suwałk w ciągu planowanej drogi ekspresowej S61. Inwestycja będzie realizowana w systemie „Projektuj (optymalizuj) i Buduj”. System umożliwia wykonawcy wprowadzanie innowacji, zmian do projektu oraz proponowanie innych technologii. Powstaje tym samym możliwość zastąpienia niektórych rozwiązań projektowych innymi, ale zachowującymi parametry techniczne i jakościowe np. zmiana konstrukcji mostu.

PKP Intercity - nowe inwestycje

Nowoczesne, wygodne i bezpieczne pociągi to standard, jaki PKP Intercity zaoferuje klientom dzięki programowi inwestycyjnemu na kwotę około 5,6 mld zł.
Po raz pierwszy przewoźnik dysponuje możliwościami, dzięki którym realizuje największy program zakupów i modernizacji taboru w historii spółki i polskiego rynku przewozów kolejowych. Do 2015 r. 70% taboru PKP Intercity będą stanowiły nowe albo zmodernizowane składy. Dzięki realizowanym zakupom, a także inwestycjom PKP PLK poprawi się komfort i czas podróży między największymi miastami.

SKANSKA S.A. - Hubenice z nową przepompownią melioracyjną

Hubenice z nową przepompownią melioracyjną
24 października 2014 roku uroczyście uruchomiono przepompownię melioracyjną w Hubenicach, w Gminie Gręboszów. Inwestycję w przeciągu 14 miesięcy zrealizowała Skanska na zlecenie Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie. Jej wartość to 13,5 mln zł brutto.

Ze względu na specyfikę obszaru Hubenice są narażone na częste powodzie. Dotychczas Kanał Hubenicki odprowadzał wodę przez całą gminę, na długości ok. 12 km. Jednak przy wysokim poziomie odbiornika, czyli rzeki Wisły i konieczności zamknięcia zasuw woda rozlewała się po całym terenie, tworząc ogromne jezioro, a pompy Państwowej Straży Pożarnej nie były wystarczające, by przepompować taką ilość wody. Nowa przepompownia zapewni bezpieczeństwo przeciwpowodziowe gminy. Wydajność czterech zainstalowanych agregatów pompowych wynosi łącznie 6 612 l/s, co rozwiąże dotychczasowe problemy podtopień.
Nowe przetargi
Najbliższe szkolenia
Nowe przetargi
Nowe przetargi
Bezpłatny newsletter
Nowe przetargi
Sonda
Nowe przetargi
Ostatnio dodane pliki
tel./fax 0 801 889 888, e-mail: redakcja@noweprzetargi.pl
Noweprzetargi 2009 - Wszelkie prawa zastrzeżone

Rejestr Instytucji Szkoleniowych nr 2.18/00040/2007
Wpis do ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie